31.12.2008

Aiheen vierestä

Tämä uhkaa nyt luisua muotitrendivaatetyyliblogiksi, kun jauhan näistä hameista. Mutta luisukoon, luulisipa tulevan lukijoita lisää sitten, hähää.

Joo, tilasin semmoisen hameen kuin suunnittelin. Löysin yhdestä kaupasta halvemmalla, niin en ihan kuuttakymppiä pulita siitä.

Miesten hameita googletellessani törmäsin vielä muutamiin kiinnostavahkoihin juttuihin, joita vielä vähän linkitän tänne.

Kävin muuten River Co. -nimisessä vaatekaupassa ostamassa itselleni farkut tuossa joulun alla. Farkut löydettyäni pyysin vielä myyjää näyttämään, löytyisikö jotain tummia pitkiä hameita. Vähänlaisesti löytyi, ja päivittelin vain jokaisesta myyjälle, että "voi kamala miten lyhyt, en mä tommosta kyllä..." Myyjä tuntui närkästyvän kommenteistani, mutta pysyi kuitenkin asiallisena asiakaspalvelijana. Aistin kuitenkin jonkinlaista enenevää viileyttä, jota vähän ihmettelin. Kassalla olin sitten ekstramukava, koska en halunnut vaikuttaa ikävältä asiakkaalta, jos olin huomaamattani sanonutkin jotain kummallista.

Vasta myymälästä poistuttuani älysin, että enpä tullut erikseen sanoneeksi, että itselleni minä sitä hametta etsiskelin. Myyjä taisi luulla, että olin vaikkapa tyttöystävälleni joululahjaksi hametta ostamassa, ja että olen jokin kammottava moralisti, joka ei suvaitse naisensa päällä sääret paljastavaa hametta. Voi sentään.

Seuraavaksi pitäisi löytää joku hyvä hattu. Villaista en osta uutena, ja käytettyä voi olla vaikea löytää, koska minulla on iso pää ja rastat...

Ei kommentteja: