21.10.2008

Ei tapa tapa?

On muutamia asioita, joita teen netissä (kirjoitin ensin "Internetissä" ja sitten "internetissä", mutta lopulta päätin olla ottamatta kantaa) lähes joka päivä. Jo vuosien ajan olen säännöllisesti lukenut nörttiuutiset Slashdotista ja kurkkinut uusia hassuja juttuja IRCquotesista.

Tänä syksynä kuvioon on tullut mukaan P:n blogi, oman blogini statistiikka Google Analyticsistä sekä tilaajamäärien ja sijoituksen seuraaminen Blogilistalla. Viikkokausia sijoitus luetuimmat-listalla on huojunut 405:n ja 410:n välillä, mutta tänään se onkin yhtäkkiä 391. Jee. (Sen sijaan, että minun blogini olisi muka jotenkin yhtäkkiä saanut lisää lukijoita tai petrannut laadussa, todennäköisempää on, että jotkut muut blogit ylempänä listalla ovat hetkellisesti passivoituneet.)

Luentotaukoviikko ahdistaa perkeleesti. Tavallaan olisi aikaa pelata tietokonetta, mutta ei kuitenkaan ole. Omantunnon sopukoissa jyskyttävät tenttimättömät aineopintojen rippeet ja muut säälittävän vähäiset sälät, joita vielä kandista puuttuu. Lisäksi tekisi mieli pyöräillä ympäri Vantaata ja puuhata kaikenlaista. Korsossa olisi pari kirpputoria, joilla haluaisin taas käydä.

Lopputulos on varmaan kuitenkin se, että istun tässä perseelläni ja pelaan tietokonetta, kunnes ehkä perjantaina lähden Mustaan perjantaihin.

1 kommentti:

Inana kirjoitti...

Jos olet ehtinyt tänään pukeutua, olet jo pidemmällä kuin minä. No okei, olen kyllä kirjoittanut ja lähettänyt kaksi enkun tekstiä ja lukenut vähän tenttikirjaa (nyt kolmen tai neljän viikon jälkeen olen ensimmäisen kirjan sivulla 90. Voi itku).